А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Харченко, Н. А. Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла [Текст] / Н. А. Харченко, Т. П. Шевчук> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 253-258
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): молодший шкільний вік -- гуманізація освіти -- принципи гуманізму -- творчість -- творчі здібності -- креативність -- обдарованість Анотація: Проблема розвитку творчих здібностей тісно пов'язана із ціннісним розвитком особистості. З психологічної точки зору молодший шкільний вік є сприятливим періодом для розвитку творчих здібностей тому, що в цьому віці дитина вперше переживає суб'єктивну новизну продукту діяльності, що є стимулом для творчої активності. За результатами проведеного емпіричного дослідження виявлено, що переважна більшість молодших школярів здатні продукувати достатньо кількість оригінальних ідей у невербальній і у вербальній формі. Доведено зв'язок розвиненості творчих здібностей із рівнем академічної успішності досліджуваних. При розробці діагностичних та формувальних програм варто враховувати напрацювання зарубіжних і відчизняних дослідників становлення творчої особистості в освітньому просторі, зокрема й спадок Г.О.Балла, його праці із раціогуманізму та інтегративного підходу до вивчення особистості. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шевчук, Т.П.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |