153
А 43


    Максимов, М. В.
    Розвиток рефлесивних вмінь учнів через творчість [Текст] / М. В. Максимов, Р. Б. Чаусова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 114-124
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- рефлексивні вміння -- творчість -- молодші школярі -- сприймання музики
Анотація: В статті розглянуто проблему розвитку рефлексивних вмінь учнів. Показано, що серйозною перешкодою розвитку рефлексії сучасних дітей є "лінійність" мислення, яка знижує розумову активність дитини, позбавляє її необхідності тренування процесів осмислення, уяви, творчості. З'ясовано зв'язок між сприйманням музичних творів та розвитком творчості та рефлексії. Доведено, що вербальні засоби розвитку рефлексії, тобто вплив через когнітивну сферу є малоефективним, натомість вплив на емоційну сферу дає можливість через підсвідоме сформувати мотивацію до самоаналізу, рефлексії та творчості. Розроблено програму розвитку рефлексії під впливом сприймання музики.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Чаусова, Р.Б.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)