37.015.3:159.922.7+373.29-052"465*06"
Л 63


    Лісновська, Леся Борисівна.
    Психологічні особливості становлення самооцінки шестирічного першокласника [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лісновська Леся Борисівна ; наук. кер. Мусатов C. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 206 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-206. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Шестирічні першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самоставлення -- шестирічні першокласники -- динамічний характер самооцінки -- адаптація до учіння -- особистісно-рольовий рівень контактування -- особистісний рівень контактування
Анотація: У роботі визначено, що зміна само ставлення учнів-початківців значною мірою зумовлюється їхніми досягненнями, емоційними переживаннями в період оволодіння ними новою соціально-значущою роллю. З'ясовано, що ефективність подолання першокласниками адаптаційних труднощів значною мірою зумовлюється самооцінкою, яка орієнтована на успіхи учіння та допомагає усвідомити себе його суб'єктами. Доведено, що важливою психолого-педагогічною умовою формування ефективної самооцінки шестирічних учнів є цілеспрямоване встановлення, підтримання та розвиток учителем у взаємодії з вихованцями модифікації особистісно-рольового рівня контактування.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Мусатов, Сергій Олександрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)