М 15 Макаренко, Стефанія Стефанівна. Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Макаренко Стефанія Стефанівна ; наук. кер. Заброцький М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 181 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 132-153. -
Кл.слова (ненормовані): РОЗВИТОК комунікативності -- компетентність -- УЧИТЕЛЬ -- професійно-педагогічна діяльність -- самосвідомість педагога Анотація: Дисертація присвячена психологічним умовам розвитку комунікативної компетентності учителя. В роботі проаналізовано сучасний стан розробки проблеми професійно-педагогічного спілкування у науковій літературі та сформульовано на цій основі вихідні теоретичні засади дослідження. Розроблено та апробовано методику цілеспрямованого розвитку комунікативної компетентності учителя. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, від адекватності і повноти їх уявлень про власну особистість, від специфіки їхньої "імпліцитної концепції особистості", на основі якої оцінюються партнери по спілкуванню, від наявності у них умінь диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Заброцький, Михайло Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |