А 43 Ткаченко, Н. В. Особистісні чинники академічної прокрастинації студентів молодших куосів навчання [Текст] / Н. В. Ткаченко, Є. С. Косікова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 305-326. - Бібліогр.: С. 322-324 (29 назв)
Рубрики: Психологія особистості Психологічна допомога особистості Кл.слова (ненормовані): прокрастинація -- академічна прокрастинація -- прокрастинатор -- студентство -- відкладання справ на потім -- особистісні чинники Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз наукової літератури щодо розгляду феномену прокрастинації у ході якого встановлено, що однією з найбільш розроблених у вітчизняному та зарубіжному науковому співтоваристві є проблематика академічної прокрастинації, що є властивою для всіх осіб, що займаються навчальною діяльністю (але переважно для студентів). Також, на основі емпіричного дослідження, у вибірку якого увійшли студенти Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара (70 осіб), було встановлено чим вищими у студентів молодших курсів є такі особистісні характеристики як прагнення досягнення успішних результатів у процесі діяльності; цілеспрямованість, наполегливість та сумлінність у виконанні завдань; відкритість новому досвіду та саморозвиток особистості, тим нижчими є показники академічної прокрастинації. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Косікова, Є. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |