159.922:[37.011.3-051:001.895](043.5)
І 26


    Ігнатович, Олена Михайлівна.
    Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. М. Ігнатович; наук. консультант В. В. Рибалка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 467 [6] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 386-426 (419 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
фахова інноваційна культура педагогічних працівників -- особистісно-професіологічний підхід -- інноваційна сприятливість -- особистісна готовність до інноваційної педагогічної діяльності -- інноваційна спрямованість
Анотація: Дисертаційнедослідженняприсвяченовивченнюпсихологічнихосноврозвиткуфаховоїінноваційноїкультурипедагогічнихпрацівників.У дисертації висвітлено теоретико-методологічне та емпіричне узагальнення результатів дослідження психологічних основ розвитку фахової інноваційної культури:обґрунтовано особистісно-професіологічний підхід, визначено у психологічнуструктуру, чинники, механізми, закономірності її розвитку.Особливості використання у дослідженні особистісно-професіологічного підходу,генетико-моделюючого методу, методу самооцінкидозволили:побудувати експериментальну модель розвитку фахової інноваційної культурипедагогічних працівників;розробитикомплексний психодіагностичний інструментарійдля виявлення особливостей структури та оцінки рівнів розвитку фахової інноваційної культури;встановитивідмінності у рівнях розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників залежно від типу навчального закладу та фаху освітян;визначити відмінності у вимірюваних показниках фахової інноваційної культури педагогічних працівників кваліфікованих за спеціальностями у галузі природничих, гуманітарних та фізико-математичних наук; розробити та апробувати технології розвитку фахової інноваційної культури.Результати дослідженняможуть бути використанінауковцями, керівниками освітніх закладів, психологами, педагогічними працівниками, робітниками психологічної служби освіти і служби зайнятості з метою підбору персоналу та забезпечення ефективного здійснення інноваційної педагогічної діяльності;можуть бути застосовані у процесі викладання навчальних дисциплін «Психологія інновацій», «Педагогічна інноватика», «Інноваційний освітній менеджмент», «Інноваційна педагогіка», «Психологія соціальних інновацій» та ін.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Рибалка, Валентин Васильович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)