37.091.3
М 69


    Михальчук, Наталія Олександрівна.
    Психологічні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи (на матеріалі курсу "Світова література") [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Михальчук Наталія Олександрівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 267 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дискусія--Навчальна робота--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
дискусія -- навчальна дискусія -- ініціативна дія -- оригінальна думка -- обґрунтоване висловлювання
Анотація: У дисертації розкриваються основні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи на уроках світової літератури. Обґрунтовано принципи організації навчальної дискусії, визначено критерії ефективності навчальної дискусії. Проаналізовано особливості формальної структури діалогу підлітків та зміст смислових зв'язків між послідовними висловлюваннями учнів, спрямованість висловлювань школярів. Виділено дві групи прийомів, за допомогою яких можна обґгунтувати свою точку зору : змістовні та незмістовні, а також вказано основні психологічні умови, що впливають на ефективність навчальної роботи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)