М 69 Михальчук, Юлія Олександрівна. Психолого-педагогічні умови гармонізації етнічної самосвідомості старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Михальчук Юлія Олександрівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 278 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-217. -
Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації Кл.слова (ненормовані): етнічна самосвідомість -- етнічне самовизначення -- етнічна ідентичність -- етнічна толерантність -- старшокласники Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психолого-педагогічних умов гармонізації етнічної самосвідомості у ранньому юнацькому віці. У роботі проаналізовано проблему формування етнічної самосвідомості старшокласників, розроблено та емпірично досліджено концептуальну модель гармонізації етносамосвідомості у ранньому юнацькому віці. Показано, що організація спеціальної інформативно-творчої діяльності, спрямованої на підвищення когнітивної складності особистості і збагачення її ціннісно-смислової сфери, сприяє гармонізації етнічної самосвідомості школярів. Було розроблено розвивально-виховну програму з гармонізації етнічної самосвідомості школярів, та експериментально доведено її сприяння діалого-культурологічній самоорганізації етносамосвідомості та формуванню толерантної особистості, відкритої до міжкультурного діалогу. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |