15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чудакова, Олена Миколаївна.
    Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами [Текст] / О. М. Чудакова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 442-453. - Бібліогр.: С. 450-453 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- творча обдарованість -- креативність -- педагогічна взаємодія -- творча діяльність -- обдаровані школярі
Анотація: В статті розкрито зміст поняття "обдарованість" і визначено психологічні характеристики обдарованої дитини. Показано зв'язок креативності як атуальної особистісної якості з обдарованістю дитини. З'ясовано психологічні особливості та основні проблеми взаємодії обдарованого школяра з учителем, а також однолітками в умовах шкільного навчання. Розкрито важливе значення педагогічної взаємодії між вчителем та обдарованим школярем, на якості якої позначаються не тільки особисісні та індивідуальні особливості дитини, а й особистісні особливості, позиція (ставлення) самого педагога, його здатність виявити творчу обдарованість, а також рівень підготовки до психолого-педагогічного супроводу талановитих дітей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)