А 43 Психологічні чинники соціальної напруженості в освітніх організаціях: основні види та методики дослідження [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.]> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 10-18. - Бібліогр.: с. 15-18 (38 назв)
Рубрики: Організаційна психологія Кл.слова (ненормовані): освітні організації -- соціальна напруженість в організації -- чинники соціальної напруженості в освітніх організаціях -- методики для дослідження соціальної напруженості в освітніх організаціях Анотація: У статті представлено класифікацію психологічних чинників соціальної напруженості в освітніх організаціях, які стосуються: особливостей функціонування українського суспільства; діяльності освітньої організації; особливостей діяльності та взаємодії освітнього персоналу. ПОказано, що для емпіричного дослідження виділених психологічних чинників розроблено діагностичний комплекс "Діагностика соціальної напруженості в освітніх організаціях" який включає три групи методик для вивчення: а) основних видів соціальної напруженості в освітніх організаціях; б) психологічних чинників соціальної напруженості, які відносяться до діяльності організацій вцілому; в) психологічних чинників, які стосуються особливостей діяльності та взаємодії освітнього персоналу. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Карамушка, Л. М.; Креденцер, О. В.; Терещенко, К.В.; В. М. Івкін, В. І. Лагодзинська, О. С. Ковальчук Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |