15(08)
А 43


    Данилевич, Л. А.
    Проблема розвитку творчого потенціалу в студентському віці [Текст] / Л. А. Данилевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 93-102. - Бібліогр.: С. 100-102 (19 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал -- студентський вік -- креативні якості -- психотренінг -- саморозвиток -- саморегуляція
Анотація: Стаття присвячена питанням розвитку творчих здібностей студентів. Подано результати дослідження розвитку творчості студентів в період навчання засобом психотренінгу. Психотренінг тлумачиться як активний усвідомлений процес, що являє собою освіту у сфері мислення та є важливим підходом у навчанні творчості. Особливості психотренінгу творчості полягаю у своєрідному навчанні через безпосереднє "проживання" та усвідомлення досвіду, який забезпечується теоретичними поясненнями процесів, які протікають в організму завдяки різним прийомам саморегуляції. Одним з основних завдань сучасної психологічної науки у розвитку творчої особистості в студентському віці є лише розробка методів діагностики творчих (креативних) якостей, а й сприяння проявам творчого потенціалу в єдності головних сторін - створення творчого середовища, де особистість включається в процес створення нового і отримує навички досягнення творчих результатів, а також включення в організацію навчальної та познавчальної діяльності творчих психотренінгів, що сприятиме саморозвитку та самореалізації студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)