15(08)
А 43


    Латиш, Н. М.
    Теоретичні аспекти вивчення творчого мислення молодших школярів [Текст] / Н. М. Латиш // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 146-155. - Бібліогр.: С. 153-154 (22 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- творча задача -- етапи розв'язування задачі -- обдарованість -- молодший шкільний вік
Анотація: В рамках процесуального підходу до творчості, коли мислення розглядається як творчий процес, на відміну від інших психічних процесів, дослідники дійшли висновку, що для процесу розв'язування творчої задачі головним є не тільки знаходження розв'язку, скільки самостійне формулювання проблеми, задачі. Визнано, що центральною ланкою творчості є дивергентне, нешаблонне мислення, здатне виходити за межі стандарту, спрямоване на пошук і знаходить декілька варіантів рішення проблеми, намагається по-новому "поглянути" на вже давно відоме. Розвиток пізнавальних психічних процесів в молодшому шкільному віці характеризується тим, що вони стають більш самостійними видами психічної діяльності, які мають свою мету, мотив та способи виконання: запам'ятовування- в діяльність цілеспрямованого, довільного заучування; сприймання - в діяльність спостереження, мислення - в діяльність розмірковування і т. ін.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)