А 43 Кордунова, Наталія Олександрівна. Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця [Текст] / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк, В. І. Мілінчук> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 50-59. - Бібліогр.: с. 58-59 (6 назв)
Рубрики: Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія Кл.слова (ненормовані): компетентність -- емоційна компетентність -- емоційний інтелект -- студент -- професійна підготовка Анотація: У статті представлено теоретико-емпіричний аналіз проблеми ролі емоційної компетентності студентів в умовах сучасної підготовки у закладі вищої освіти. Розглянуто основні підходи щодо сутності феноменів компетентності, емоційної компетентності, емоційного інтелекту. Аналіз проблеми фокусується на розгляді якості важливої ланки в системі професійної підготовки. Показано, що розвиток емоційної компетентності студента є однією з важливих характеристик становлення його особистості у процесі набуття професії. З'ясовуються психологічні особливості емоційної компетентності в структурі особистості студента. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Показано, що розвиток емоційних особливостей студентів є важливим чинником формування емоційної компетентності. Підтверджена думка про те, що професійна компетентність є необхідним конструктом для психологічної підготовки майбутніх фахівців, який сприяє формуванню загальної культури, емпатії, розуміння того, що в емоційній сфері закладені рушійні сили активного ставлення студента до майбутньої діяльності. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Дмитріюк, Н. С.; Мілінчук, В. І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |