А 43 Яблонский, А. И. Я-концепція випускника школи в контексті методології гуманітарно-психологічної експертизи [Текст] / А. И. Яблонский> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (11 назв)
Рубрики: Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія Кл.слова (ненормовані): експертиза -- експертна діяльність -- методологія -- системно-миследіяльнісна методологія -- гуманітарно-психологічна експертиза освіти Анотація: У статті автор звертається до питання методології гуманітарно-психологічної експертизи, зокрема у свері освіти, як окремої свери суспільного буття. Розкриває поняття "методологія" із позицій філософії, психології та загальнонаукової методології. Визначає Я-концепцію випускника школи як предмет гуманітарно-психологічної експертизи освіти, як системне ядро його самоорганізації в освітньому процесі. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |