А 43 Харченко, Н. А. Роль психолога в організації діалогічної взаємодії учнів із різними видами обдарованості [Текст] / Н. А. Харченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 262-268. - Бібліогр.: с. 267-268 (7 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): діалогічна взаємодія -- обдарованість -- соціальна компетентність -- командний підхід -- навчально-виховний процес Анотація: Стаття присвячена аналізу організації діалогічної взаємодії дітей з різними видами обдарованості в контексті побудови елітарної освіти, окреслено роль психолога у координації позакласної діяльності підлітків, розглянуто важливість соціальної компетентності у становленні майбутньої української еліти. Майже століття вчені прагнули зрозуміти, виміряти та пояснити обдарованість. Численні теорії та емпіричні дослідження часто грунтувалися на ранніх розвитках таланту та обдарованості; часто ці концепції суперечили одна одній, зокрема у контексті роботи із обдарованою особистістю, насамперед у дитячому та юнацькому віці. Ми стверджуємо, що обдарованість відображає цінності суспільства; зазвичай виявляється в фактичних результатах, особливо в зрілому віці; є специфічную для різних галузей діяльності та формується через об'єднання біологічних, педагогічних, психологічних та психосоціальних факторів. Обдарованість розвивається у діалозі, а ефективність діяльності зумовлює те, що основним мотивуючим чинником взаємодії стають ділові та емоційні особливості партнерів, натомість при неефективній діяльності, основою мотивації є зовнішня привабливість партнерів. Саме освоєення технічних і виробничих феноменів, культурних смислів і систем стосунків у цілеспрямованій діяльності забезпечує простір взаємодії суб'єктів з різними видами обдарованості. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |