А 43 Тесленко, В. М. Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл [Текст] / В. М. Тесленко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): професіоналізм педагогів -- компетентність -- внутрішні психологічні ресурси -- особистісний розвиток -- екологічний підхід Анотація: У статті розглядається синдром професійного вигорання як система когнітивних, афективних та поведінкових чинників. Запропоновано концепцію еко-підходу, що грунтується на трьох положеннях: 1) як частина професійного вибору, що розпочинається вже на етапі професіоналізації; 2) як частина життєвого процесу, успішність якого залежить від гармонізації зовнішніх (мета-соціальних, соціальних, вузькопрофесійних) та внутрішніх (психологічних) ресурсів; 3) як врахування змістового та процесуального аспектів вигорання. Представлено комплекс методик з дослідження внутрішніх психологічних ресурсів професійного вигорання та описано його результати на основі аналізу порівняльних характеристик педагогів освітніх закладів різних форм власності. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |