П 30 Петренко, Ірина Володимирівна. Особливості саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Петренко Ірина Володимирівна ; наук. кер. Дригус М. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-211. -
Вікова психологія--Школярі --Дисертації Кл.слова (ненормовані): навчальна успішність -- саморегуляція -- особистісний розвиток -- самоконтроль Анотація: У роботі розкрито змістові й динамічні характеристики складових саморегуляції довільної активності школярів: особистісного контролю, самоконтролю, а також комплексу регулятивно-вольових якостей особистості. Проаналізовано конструктивні й деструктивні тенденції у становленні регулятивної сфери школярів. .Запропоновано модель продуктивного розвитку саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю. На її основі розроблено й апробовано корекційно-розвивальну програмуз активізації конструктивних тенденцій у розвитку саморегуляції довільної активності школярів у звязку з їх навчальною успішністю. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Дригус, Марія Трохимівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |