154
А 43


    Клочко, А. О.
    Особистісні характеристики менеджерів освітніх організацій: зв'язок із інноваційними стилями управління [Текст] / А. О. Клочко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 22-29. - Бібліогр.: С. 27-28 (30 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери -- особистісні характеристики -- емоційний інтелект -- типи менеджерів освітніх організацій -- традиційні та інноваційні стилі управління
Анотація: У статті на основі емпіричного дослідження проаналізовано особистісні характеристики менеджерів освітніх організацій: "екстраверсія (інтроверсія)", "приязність (обособленість)", самоконтроль (імпльсивність)", "емоційна стійкість (емоційна нестійкість)", "експресивність (практичність)". Виділено три типи менеджерів освітніх організацій за емоційним інтелектом: "Емоційно необізнаний", "Контролюючий емоції", "Емоційно чутливий". Обгрунтовано особливості традиційних та інноваційних стилів управління за емоційним інтелектом. Описано зв'язок між інноваціями стилями управління менеджерів освітніх організацій за емоційним інтелектом та їх особистісними характристиками. Показано, що особистісні характеристики менеджерів освіти впливають на розвиток інноваційних стилів управління за емоційним інтелектом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)