А 43 Сергеева, Т. В. Метакогнитивные знания как когнитивная основа обучения и воспитания [Текст] / Т. В. Сергеева> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 187-196. - Бібліогр.: с.196 (3 назви) Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): метакогнітивні знання -- психологічна метакомпетентність -- когнітивно-смислова структура Анотація: Метакогнітивні знання, що охоплюють знання предмету, знання про предмет та про його пізнання, про себе і власний розвиток у цьому процесі, є найбільш ефективними з точки зору когнітивного і особистісного розвитку студента. Надбання предметної та психологічної метакомпетентностей, що дає знання психологічних закономірностей власного саморозвитку, які інтегровані в індивідуальну когнітивно-смислову структуру, значно посилюють ефективність цього процесу. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |