А 43 Євдокимова, Н. О. Особливості ігрової діяльності дітей з аутизмом [Текст] / Н. О. Євдокимова, О. С. Чеканова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 99-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (5 назв)
Рубрики: Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія Кл.слова (ненормовані): діти з аутизмом -- ігрова діяльність -- ігрове заняття -- емоційний контакт -- комунікативні здібності Анотація: У статті акцентується увага на необхідності соціалізації дітей-аутистів. Засобом первинної соціалізації цих дітей визначається гра. Відтак, актуалізується побудова логіки становлення здатності дітей з аутизмом до гри. Особливостями ігровї діяльності дитини з аутизмом визначено: самостимуляцію слухових, зорових, тактильних та інших відчуттів; використання неігрових предметів; обмеженість й одноманітність дій з іграшками; відсутність іграшкового сюжету; байдужість до дорослих. Визначено основні та специфічні завдання ігрових занять для дітей з аутизмом. Виділено три рівні освоєння дитиною ігор: налагодження контакту; наслідування; ігри за правилами; сюжетно-рольові ігри. Запропоновано структуру ігрового заняття для дітей з аутизмом. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Чеканова, О. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |