15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кириленко, В. Г.
    Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді [Текст] / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
прокрастинація -- особистісне самовизначення -- професійне самовизначення -- самодетермінація -- сучасна молодь
Анотація: Прокрастинація часто характерна для студентів, адже небажання здійснювати виконання певної діяльності передбачає відкладання її на потім, на невизначений час. Однак крім студентської молоді дуже багато людей зазнають цього стану. Прокрастинація часто є результатом глибинних внутрішніх причин - страхів, сумнівів, невпевненості у собі та інше. У контексті розвитку сучасного суспільства особливої важливості набуває проблема самодетермінації особистості, адже прояв активної громадської позиції, автономії і самостійсність та здатність до саморозвитку є основними характеристиками сучасної молоді. Розглянуто поняття самодетермінація, як здатність суб'єкта, представника суспільних відносин, відчувати та проявляти у своїй поведінці свободу вибору, незважаючи на вплив неусвідомлюваних внутрішньо особистісних процесів. Вік ранньої дорослості є переходом з юнацького максималізму до становлення дорослої особистості. У молодих людей простежується постійна зміна оточення, поглядів, ціннісних орієнтацій та принципів, пошуку себе у професійному напрямі. Прокрастинація дозволяє людині меньше взаємодіяти із суспільством та залишатися у зоні власного комфорту. Для більшості це стає джерелом сповільнення процесів особистісного та професійного самовизначення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Хасанова, Т.Р.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)