А 43 Могиляста, С. М. Урок англійської мови як психолого-педагогічний засіб розвитку емоційного інтелекту старшокласника: з досвіду роботи [Текст] / С. М. Могиляста> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 106-117. - Бібліогр.: с. 116-117 (10 назв)
Рубрики: Психофізіологія Психологія праці Експериментальна психологія Кл.слова (ненормовані): старшокласник -- емоційний інтелект -- розвиток емоційного інтелекту -- урок англійської мови -- психолого-педагогічні засоби Анотація: У статті теоретично обгрунтовуються можливості розвитку емоційного інтелекту старшокласника на уроках англійської мови. Викладено зміст і структуру апробованого інтегрованого курсу з розвитку емоційного інтелекту старшокласника в контексті апробованого інтегрованого курсу з розвитку емоційного інтелекту старшокласника в контексті Державної Програми з вивчення іноземних мов. У статті також розглядаються можливості впровадження інтегрованого курсу з розвитку емоційного інтелекту старшокласника в навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |