А 43 Кияшко, М. О. Педагогічний досвід використання методу групової дискусії у навчанні студентів-психологів [Текст] / М. О. Кияшко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 132-143. - Бібліогр.: с. 142-143 (9 назв)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): інтерактивні методи навчання -- дискусія -- групова дискусія -- метод Харкнесса -- мотивація -- інтелектуальний компонент дискусії -- міжособистісний компонент дискусії -- організаційний компонент дискусії Анотація: У статті проаналізовані результати педагогічного досвіду використання методу групової дискусії ("метод Харкнесса") на семінарських заняттях у процесі викладання гуманітарних дисциплін студентам-психологам. Головною особливістю застосування цього методу є максимально високий рівень самостійності студентів - як самостійне обговорення студентами питань семінарів, так і самостійне вирішення організаційних питань у процесі обговорення. Наведено дані анкетування студентів (22 респондента), які дозволили дати характеристику інтелектуальному, міжособистісному та організаційному компонентам проведення дискусій, а також виділити задачі, вирішення яких є необхідним для подальшого ефективного застосування методу. На основі здійсненого аналізу зроблено висновок про специфіку використання групових дискусій у вищій школі. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |