А 43 Никончук, Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень [Текст] / Н. О. Никончук> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 203-216. - Бібліогр.: с. 212-216 (29 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): здібності -- молодший шкільний вік -- навчальні досягнення -- рефлексія -- ціннісна підтримка Анотація: У статті аналізуються психологічні перешкоди у розвитку здібностей учнів початкової школи з низьким рівнем навчальних досягнень (негативні очікування від взаємодії з учителем; атрибуція успішності відносно везіння; конфлікт між бажанням бути визнаним у провідній учіннєвій діяльності та засобами досягнення визнання; відсутність відчуття індивідуального зростання, переживання почуття марності докладених зусиль; знецінювання досягнень та відмова в референтності). Розглядаються стратегії, які використовують школярі для подолання психологічних перешкод. Намічені основні напрямки ціннісної підтримки розвитку здібностей молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |