159.923.2
   П 86


   
    Психологічне діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору в умовах воєнного стану і післявоєнного відновлення країни [Електроний ресурс] : практ. посіб. / Н. В. Пророк, С. Т. Бойко [та ін.] ; за ред. Н. В. Пророк. - Київ : [б. в.], 2023. - 220 с. - ISBN 978-617-7745-28-9 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психодіагностика--суб’єкти освітнього простору--Практичний посібник
Кл.слова (ненормовані):
адаптаційні розлади, психологічна травма, психологічна діагностика, освіта під час війни, післявоєнне відновлення, інформаційний стрес
Анотація: Практичний посібник науковці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підготували на основі практичного досвіду застосування багатьох із представлених методик в Україні, США, Ізраїлі, країнах Західної Європи, Австралії. Ці методики є науково-обґрунтованими, апробованими та схваленими фахівцями. Їх можна використовувати не тільки для діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору, а й для проведення скринінгу і психологічного діагностування постраждалих від війни (дорослих і дітей). У посібнику міститься інформація про базові принципи психодіагностики постраждалих осіб і особливості психодіагностичної роботи з цією категорією населення; про психологічну травму і реакції на неї. Практичний посібник адресовано практичним психологам, соціальним працівникам, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів. Також він буде корисним вихователям дошкільних навчальних закладів, батькам та широкій педагогічній спільноті.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна; Бойко, С. Т.; Пророк, Наталія Василівна \ред.\
Свободных экз. нет