Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.954/Ш 79 рукописний текст
Автор(и) : Шопіна, Марина Олександрівна
Назва : Образна символіка як чинник розвитку творчого потенціалу молодшого школяра : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :152 с.: табл., рис.
Колективи : Київський міжнародний університет (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 140-152.
УДК : 37.015.3:159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творчий потенціал
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший школяр--творчий потенціал--образна сомволіка--творче мислення--символічне мислення--творча уява--учіннєва діяльність--творчий процес --творча реалізація
Анотація: У дисертації досліджується розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами образної символіки. Розглянуто різні підходи до розуміння понять "творчий потенціал", "інтелектуальний потенціал", "трудовий потенціал", "образна символіка", "розвиток творчої особистості", "творча здібність", "творча обдарованість" тощо, а також їхнє співвідношення. Поняття "творчий потенціал молодшого школяра" із психїологічної точки зору розглядається як синтетична якість дитини молодшого шкільного віку, що характеризує міру її можливостей ставити і виконувати нові завдання у сфері учіннєвої діяльності. Творчий потенціал пов"язується із здатністю учнів часмостійно ставити й розв"язувати в тому чи іншому вигляді значущі проблеми.Його можна представити як сукупність різних можливостей, потенціалів: перетворювальні здібності), аксіологічний (ціннісні орієнтації), комунікативний (морально-психологічні якості), художній (естетичні здібності). Аналіз і систематизація зазначених понять надали можливості на практичному рівні розглянути образну символіку як визначальний чинник на етапі розвитку творчого потенціалу в дітей молодшого шкільного віку. У результаті експериментального дослідження встановлено, що розуміння, використання і сприймання дітьми образної символіки впливає на підвищення ефективності учіннєвої діяльності молодших школярів. Розроблена й апробована спеціальна програма розвитку творчого потенціалу засобами образної символіки для психорозвивальної роботи з молодшими школярами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Київський міжнародний університет (Київ)