Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 159.922-043.86:37/К 56-103573 рукописний текст Автор(и) : Ковальчук, Зоряна Ярославівна Назва : Генетично-психологічні засади оптимізації педагогічної взаємодії в освітніх закладах різного типу : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 Вихідні дані : Київ, 2014 Кільк.характеристики :537 с.: табл. Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ) Примітки : Бібліогр.: с. 406-476. УДК : 159.922-043.86:37.06-043.5(043.5) Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Генетична психологія-- Педагогічна взаємодія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генетична психологія--педагогічна взаємодія--розвиток особистості--експериментально-генетичний метод--психологія впливу--міжособистісні стосунки--педагогічне спілкування--комунікативна компетентність--стиль педагогічної взаємодії--професійне становлення--особистісне самовизначення--професіогенез Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз феномена педагогічної взаємодії у контексті основних теоретико-методологічних підходів. Розкрито систему психолого-педагогічних засобів та критеріїв ефективності оптимізації педагогічної взаємодії у різнотипних освітніх закладах. Розроблено концептуальні засади вивчення психогенези педагогічної взаємодії у генетично-психологічному вимірі. Розроблено комплексний проект з оптимізації педагогічної взаємодії. Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ) |