Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43 Автор(и) : Мельник, Анжела Іванівна Назва : Мотивація професійної діяльності вчителя в умовах роботи з гіперактивними молодшими школярами Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 129-137: рис. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987) Примітки : Бібліогр.: с. 136 (8 назв) УДК : 159(5А2.2)П Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія Психологія праці Експериментальна психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиви--професійна діяльність--психологічна готовність--молодші школярі--гіперактивність Анотація: Викладено результати емпіричних досліджень щодо мотивації професійної діяльності вчителя в умовах роботи з гіперактивними молодшими школярами. Дослідження проводилось у контексті наявності особистісно значущих ціннісних орієнтацій та установок на професійну діяльність, сформованості домінуючих мотивів майбутньої фахової поведінки. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) |