Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/А 86
Автор(и) : Артемьева, Татьяна Васильевна, Дуткевич, Татьяна Викторовна
Назва : Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 33-44 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 41-43 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гумор--молодші школярі--розуміння--комічний текст--суперечність--емоції--мислення
Анотація: У статті підкреслюється необхідність вивчення процесу розуміння гумористичних текстів у аспекті його вікових особливостей і динаміки. Показано, що для розуміння комічного тексту необхідним є повне й точне відтворення дитиною у своєму ментальному просторі проблемної ситуації (діючих у ній героїв, зв'язків, відношень між ними, а також їх символічного значення). Розуміння комічного змісту передбачає когнітивні та емоційні аспекти і є можливим лише за умови певної емоційної зрілості молодшого школяра, його здатності розуміти емоційні стани свої та інших людей.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Дуткевич, Татьяна Викторовна