Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : Автор(и) : Любіна, Любов Анатоліївна Назва : Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 387-396 (Шифр 15(06)/П 78-053396811) Примітки : Бібліогр.: с. 395 (6 назв) УДК : 159.922.1:37.015.3:614.253.4 Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерно-орієнтований тренінг--професійна компетентність--майбутні лікарі--асертивна особистість--активні методи навчання--професійне навчання--розвиток особистості--гендер Анотація: Акцентується увага на ефективності використання активних методів навчання, зокрема тренінгових технологій психолого-педагогічного спрямування як ефективного засобу формування професійної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійного навчання у вищих навчальних закладах. Запропонована психолого-педагогічна модель тренінгової програми розглядає процес розвитку особистості професійно компетентного фахівця з медицини як послідовність виконання професійно-орієнтованих завдань з точки зору гендерної проблематики. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\ |