Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : Автор(и) : Пільгук, Тетяна Сергіївна Назва : Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 509-518: рис. (Шифр 15(06)/П 78-053396811) Примітки : Бібліогр.: с. 515-516 (12 назв) УДК : 37.011.3.015.311-051 Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творчі здібності--творча компетентність--майбутні вчителі--професійне становлення--професіоналізм Анотація: Визначено зміст питання розвитку компетентності педагога на найвищому творчому рівні. Представлено розуміння сутності професійного становлення вчителя. Науково обґрунтовано поняття творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. Досліджено психологічні умови розвитку творчої компетентності. Проаналізовано проблему професійного становлення вчителя на філософському, психологічному та педагогічному аспектах. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\ |