Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 159.938/С 12 Автор(и) : Савченко, Тетяна Леонідівна Назва : Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 209-216: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770) Примітки : Бібліогр.: с. 216 (5 назв) УДК : 159.938 Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самоздійснення--професійна діяльність--педагогічна діяльнічсть--зовнішньопрофесійний рівень--внутрішньопрофесійний рівень--мотивація професійної діяльності--самоефективність Анотація: Розглянуто основні аспекти професійного самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів. Подано узагальнення експериментальних досліджень, котрі демонструють особливості професійного самоздійснення педагогів різного віку та рівня кваліфікації. Визначено показники рівнів професійного самоздійснення, в т. ч. зовнішньопрофесійних та внутрішньопрофесійних складових, мотивації професійної діяльності, а також рівнясамоефективності. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) |