Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 159.922.8:82/Т 35 Автор(и) : Терновик, Наталія Анатоліївна Назва : Психолого-педагогічні аспекти розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 169-179 (Шифр 15(57.026)/А 43-683435) Примітки : Бібліогр.: с. 177-178 (8 назв) УДК : 159.922.8:82 Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єктність особистості--пізнавальна діяльність--діалогічна взаємодія Анотація: Висвітлено "метод діалогічного аналізу випадку". У межах аналізу понять та ідей сучасної психології, потрібних для дослідження розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності, розкриваються основні відмінності між діалогами і монологами. Виокремлено особливості монологічної та діалогічної стратегії психологічного впливу. Провадиться розгляд діалогу в трьох його розуміннях: 1) як обміну репліками або висловлюваннями між учасниками спілкування; 2) як принципи взаємовідносин; 3) як діалогічності самого змісту мислення й діяльності сучасної людини. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) |