Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73+316.66/М 82-940577 рукописний текст
Автор(и) : Москаленко, Людмила Семенівна
Назва : Психологічні умовистановлення соціального статусу молодшого школяра : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :243 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 184-211.
УДК : 159.922.73+316.66]-053.5(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна та вікова психологія-- Соціальна ідентичність-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний статус--соціальна позиція--соціальна роль--соціальна ідентичність--молодші школярі
Анотація: У дослідженні здійснено теоретичне узагальнення та нове практичне вирішення наукового завдання вивчення психологічних умов становлення соціального статусу молодшого школяра, представлено матеріали теоретичного аналізу різних аспектів вивчення поняття "соціальний статус особистості", на основі якого обґрунтовано психологічну модель становлення соціального статусу молодшого школяра. Виявлено психологічні умови становлення соціального статусу молодшого школяра. Розроблено та апробовано авторську програму психологічного супроводу процесу становлення соціального статусу молодших школярів на основі позитивної психотерапії Н. Пезешкіана.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Яблонська, Тетяна Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)