Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 154/А 43 Автор(и) : Гомольська Л. П. Назва : Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 75-81: табл. (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838) Примітки : Бібліогр.: с. 80 (18 назв) УДК : 316.64:316.77:316.628:339.138 Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--образ бренду--екологічність бренду--атитюд--бренд-комунікація--психологія споживача--лояльність Анотація: У статті показано, що бренд-комунікація являє собою комплекс певних дій у процесі соціальної взаємодії, які впливають на думку, мотиви, установки, поведінку споживача щодо певних компаній, їх продуктів і (чи) послуг. Результатом бренд-комунікації є образ бренду як соціального об'єкту. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ |