Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Fesenko R. S.
Назва : Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 597-607 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 605 (16 назв)
УДК : 159.946.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розуміння--мнемічна діяльність--предикація--запам'ятовування тексту--робота з текстом
Анотація: У статті досліджується вплив зміни цілі читання на комунікативно-цільову структуру смислу тексту з технічним змістом при його відтворенні адресатом, вплив семіотичного рівня підготовки та знання спеціальних термінів на результат запам'ятовування тексту.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)