Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 371.015/А 43 Автор(и) : Щербан Г. В. Назва : Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 691-703 (Шифр 371.015/А 43-408141) Примітки : Бібліогр.: с. 702 (6 назв) УДК : 159.9:316.77:37.03 Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--педагогічна задача--рефлексія--саморефлексія Анотація: На основі дослідження отримано результати: зростає число молодих вчителів з високим і середнім рівнем підготовленості до роз'язання педагогічних задач; велика доля молодих учителів з низьким і нульовим рівнем підготовленості. Проаналізовано ті труднощі, з якими зіштовхуються молоді вчителі на етапі входження в педагогічну професію. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) |