Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 371.015/А 43 Автор(и) : Панасенко М. Ю. Назва : Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 295-306: табл. (Шифр 371.015/А 43-748386) Примітки : Бібліогр.: с. 303-304 (13 назв) УДК : 159.92 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--творчі здібності--мислення підлітків--гра--лінгвістична гра Анотація: У статті зроблено висновок, що розвиток творчого мислення підлітків можлиий не тільки традиційними засобами організації навчально-виховного процесу, але й у нестандартний спосіб за допомогою вивчення іноземної мови. Автор вивчає питання можливостей лінгвістичної гри як засобу розвитку інтелекту та творчого мислення. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) |