Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 153.6/А 43 Автор(и) : Науменко, Ольга Степанівна Назва : Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 115-125 (Шифр 153.6/А 43-462680) Примітки : Бібліогр.: с. 124 (12 назв) УДК : 159.928 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--обдаровані діти--обдаровані учні--професійна самосвідомість--педагог--я-концепція педагога Анотація: Розглядається Я-концепція особистості педагога: аналізується її структура, зміст, вплив на професійну діяльність, а також звертається увага на значення позитивної Я-концепції вчителя як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ |