Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051-057./Л 13-602485 рукописний текст
Автор(и) : Лавриненко, Світлана Леонідівна
Назва : Психологічні умови розвитку професіоналізму вчителів гімназії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-208.
УДК : 37.011.3-051-057.85/.86]:159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професіоналізм педагога
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіоналізм--розвиток--професійна самосвідомість--професійна компетентність--рефлексія--гнучкість--педагогічний потенціал--суб'єктивність--вчитель гімназії
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних умов розвитку професіоналізму вчителів гімназії. В роботі представлено аналіз основних психолого-педагогічних підходів до визначення сутності поняття "професіоналізм". Здійснено предметний аналіз психологічної основи професійної діяльності вчителя гімназії. Розроблено модель професіоналізму вчителів гімназії. Виявлено особливості сформованості атрибутивних характеристик професіоналізму вчителів гімназії залежно від етапу вікового розвитку та стажу роботи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Валянюк, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)