Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 159.954+159.955+3/Г 94-927437 рукописний текст Автор(и) : Гулько, Юлія Анатоліївна Назва : Стратегії розуміння учнями творчих задач у звичайних та ускладнених умовах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 Вихідні дані : Київ, 2006 Кільк.характеристики :238 с.: табл., рис. Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примітки : Бібліогр.: с. 167-184. УДК : 159.954+159.955+37.015.3:159.955 + 159.954 + 159.955 + 37.015.3:159.955 Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Розуміння творчих задач Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча діяльність--мислення--розуміння--стратегія розуміння--аналогізування--комбінування--задача--ускладнені умови Анотація: У дисертації подано методи і методику емпіричного дослідження, описано види і рівні прояву в учнів стрптегіальних тенденцій розуміння вербальних і графічних творчих задач. Описано вплив ускладнених умов стратегіальні тенденції розуміння; з'ясовано, що в ускладнених умовах блокується прояв стратегіальної діяльності, і у більшості випадків учні починають користуватися шаблонними методами аналогізування і комбінування. З'ясовано вплив творчого тренінгу на реалізацію учнями стратегіальних тенденцій розуміння. Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) |