Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 153.6/А 43 Автор(и) : Карабаєва, Ірина Іванівна Назва : Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 148-157 (Шифр 153.6/А 43-193449) Примітки : Бібліогр.: с. 157 (14 назв) УДК : 159.922.928 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості Ключові слова (''Вільн.індекс.''): середовище--розвивальний--освітнє--розвивальне освітнє середовище Анотація: У статті розкривається структура феномену "розвивальне освітнє середовище", яке включає три основні компоненти: провідний - "середовище", та поняття, які характеризують його ознаку, - "освітнє", "розвивальне". Виокремлюються основні компоненти й етапи формування розвивального освітнього середовища та критерії його оцінювання. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) |