Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Карабаєва, Ірина Іванівна
Назва : Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 148-157 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: с. 157 (14 назв)
УДК : 159.922.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): середовище--розвивальний--освітнє--розвивальне освітнє середовище
Анотація: У статті розкривається структура феномену "розвивальне освітнє середовище", яке включає три основні компоненти: провідний - "середовище", та поняття, які характеризують його ознаку, - "освітнє", "розвивальне". Виокремлюються основні компоненти й етапи формування розвивального освітнього середовища та критерії його оцінювання.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)