Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 153.6/А 43 Автор(и) : Яланська, Світлана Павлівна Назва : Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 531-539 (Шифр 153.6/А 43-193449) Примітки : Бібліогр.: С. 539 (3 назви) УДК : 159.923.2:378-057.875 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток творчої компетентності--психолого-педагогічні засоби--студенти--фахові поняття--створення відповідних психологічних умов Анотація: Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів сприяють формуванню, засвоєнню, розвитку фахових понять шляхом створення відповідних психологічних умов організації навчально-виховного процесу, підбору необхідних методів, прийомів навчання у сучасному вищому навчальному закладі. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) |