Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 151.51/А 43 Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович Назва : Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 99-107 (Шифр 151.51/А 43-958793) Примітки : Бібліогр.: с. 106 (4 назви) УДК : 925:159.923 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--соціальний інтелект--соціо-культурний підхід--когнітивна--мнемічна та емпатійна підструктури соціального інтелекту Анотація: В статті проаналізовано сутність поняття " інтелект", окреслено його як своєрідну систему психічних механізмів, які зумовлюють можливість побудови індивідом суб'єктивної картини світу. В статті наголошено на тому, що мнемічна складова соціального інтелекту педагога характерезує наявність у індивіда здатності до інтерпретації явищ, подій життя, поведінки інших людей і свого власного як суб'єкта цих подій. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) |