Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43 Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович Назва : Моделі соціальних репрезентацій в парадигмі дослідження соціального інтелекту педагога Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 49-58 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562) Примітки : Бібліогр.: с. 55-57 (14 назв) УДК : 159.923 Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--соціальний інтелект--моделі соціальних репрезентацій--когнітивна--мнемічна та ампатійна--підструктури соціального інтелекту Анотація: В статті проаналізовано домінувальні аспекти розгляду ментальних репрезентацій. З урахуванням описаних моделей запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту педагога. Вказано, що емпатійна складова соціального інтелекту більшою мірою залежить від того, яку форму поведінки педагог обирає в якості пріоритетів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) |