Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3+37.091.3/І-24-925513 рукописний текст
Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович
Назва : Розвиток у старшокласників діалогічних якостей пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу "Світова література") : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :253 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-184.
УДК : 37.015.3+37.091.31-059.2 + 37.015.3 + 37.091.31-059.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Пізнавальна діяльність
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна діяльність--діалогічні якості--педагогічні впливи--змістовні впливи--дискретні впливи--інтелектуально-рефлексивні впливи--особистісно-рефлексивні впливи--характеристики пізнавальної ситуації
Анотація: У дисертації визначено діалогічні якості пізнавальної діяльності особистості: толерантність по відношенню до інших, навіть протилежних точок зору; здатність обґрунтовувати свою позицію; здатність до співпраці з партнерами по спілкуванню в процесі розв'язання завдань; здатність аналізувати свої судження, порівнювати їх з точкою зору партнера по спілкуванню; здатність до творчого розв'язання проблемних завдань. Доведено, що педагогічні впливи вчителя на старшокласників сприяють діалогічному наповненню мотиваційної, змістовної, операційної сторін пізнавальної діяльності. З'ясовано характеристики пізнавальної ситуації, які активізують мислення особистості та розвиток діалогічних якостей пізнавальної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)