Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 159.923.2:37.011./І-44-184556 рукописний текст Автор(и) : Ілляш, Соломія Дмитрівна Назва : Динаміка розвитку саморозуміння в майбутніх педагогів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 Вихідні дані : Київ, 2008 Кільк.характеристики :218, [6] с.: табл., рис. Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ) Примітки : Бібліогр.: с. 193-218. УДК : 159.923.2:37.011.3-051-057.875 Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самосвідомість Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--саморозуміння--я-концепція--юнацький вік--майбутні педагоги--професійне саморозуміння Анотація: У дисертаційній роботі здійснено психологічний аналіз проблеми саморозуміння як структурного компонента самосвідомості особистості. У результаті дослідження встановлено ключові концептуально-теоретичні підходи до проблеми саморозуміння особистості, розкрито сутність базової дефініції, з'ясовано сучасний стан проблеми саморозуміння у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній науці, обґрунтовано структурно-динамічні характеристики саморозуміння, а також узгоджено співвідношення понять "саморозуміння", "самопізнання", "самоставлення". Різнобічно розглянуто специфіку розвитку саморозуміння за статево-гендерною ознакою - в юнаків та дівчат - майбутніх педагогів. Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ) |