Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5:37.011./К 17-813883 рукописний текст
Автор(и) : Кальницька, Катерина Олексіївна
Назва : Мотивація педагога до підвищення професійної кваліфікації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :212 с.: табл., рис.
Колективи : Державна академія керівних кадрів освіти (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-188.
УДК : 159.947.5:37.011.3-051-057.85/.86
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Мотивація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модель мотивації--підвищення професійної кваліфікації--мотиваційні фактори--соціально-психологічна ситуація--особливості диспозиції--соціально-психологічна адаптованість
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження проблеми мотивації підвищення кваліфікації педагога. Розроблено та емпірично випробувано процесуально-динамічну модель мотивації. Встановлено, що мотивація педагога підвищувати професійну кваліфікацію є функцією специфічних факторів. Визначено латентні особливості низько- і високомотивованих педагогів; змістово-компонентну структуру мотивації; вплив на її динаміку суб'єктної активності педагога щодо професійного та особистісного зростання, позитивних зрушень соціально-психологічної ситуації педагогічної діяльності та стану психічного здоров'я. Показано основні напрями оптимізації мотивації педагога до підвищення професійної кваліфікації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Киричук, Олександр Васильович \наук. кер.\; Державна академія керівних кадрів освіти (Київ)