Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 159.947.5:37.011./К 17-813883 рукописний текст Автор(и) : Кальницька, Катерина Олексіївна Назва : Мотивація педагога до підвищення професійної кваліфікації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 Вихідні дані : Київ, 1999 Кільк.характеристики :212 с.: табл., рис. Колективи : Державна академія керівних кадрів освіти (Київ) Примітки : Бібліогр.: с. 171-188. УДК : 159.947.5:37.011.3-051-057.85/.86 Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Мотивація Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модель мотивації--підвищення професійної кваліфікації--мотиваційні фактори--соціально-психологічна ситуація--особливості диспозиції--соціально-психологічна адаптованість Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження проблеми мотивації підвищення кваліфікації педагога. Розроблено та емпірично випробувано процесуально-динамічну модель мотивації. Встановлено, що мотивація педагога підвищувати професійну кваліфікацію є функцією специфічних факторів. Визначено латентні особливості низько- і високомотивованих педагогів; змістово-компонентну структуру мотивації; вплив на її динаміку суб'єктної активності педагога щодо професійного та особистісного зростання, позитивних зрушень соціально-психологічної ситуації педагогічної діяльності та стану психічного здоров'я. Показано основні напрями оптимізації мотивації педагога до підвищення професійної кваліфікації. Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Киричук, Олександр Васильович \наук. кер.\; Державна академія керівних кадрів освіти (Київ) |