Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 371.015/А 43 Автор(и) : Яблонський, Андрій Іванович Назва : Зміст освіти як компонент освітнього середовища та об'єкт психологічної експертизи Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 219-229 (Шифр 371.015/А 43-277749) Примітки : Бібліогр.: с. 228-229 (6 назв) УДК : 159.98:37.015.3 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна експертиза--зміст освіти--ресурсні можливості--методологічні підходи--компетентності Анотація: У статті розглядається актуальність, мета, принципи психологічної експертизи змісту освіти. Автор звертається до питання психологічної експертизи освітнього середовища, визначення якості змісту освіти з позиції її ресурсних можливостей для суб'єктів освітньої діяльності. Звертає увагу на проблему формування важливих компетентностей - ціннісно-смислової і особистісного самовдосконалення - для досягнення особистістю автономії та незалежності, формування дорослої життєвої позиції. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) |