Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 378.015.3/С 53 рукописний текст Автор(и) : Сняданко, Ірина Ігорівна Назва : Психологічні засади підготовки студентів технічних університеттів до професійно-управлінської діяльності : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 Вихідні дані : Київ, 2017 Кільк.характеристики :558 с.: табл., рис. Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примітки : Бібліогр.: с. 397-443. УДК : 378.015.3 Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): технічні університети--студенти--професійно-управлянські компетенції--організаційно-психологічні чинники--самоефективний підхід--когнітивно-поведінковий метод--навчальні курси--психологічне консультування Анотація: У дисертації розкрито психологічні засади підготовки студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. Розроблено та обґрунтовано модель психологічної підготовки студентів технічних університетів до здійснення професійно-управлінської діяльності. Розкрито зміст професійно-управлінської діяльності в широкому та вузькому значеннях. Виділено види професійно-управлінських компетенцій студентів технічних університетів для підготовки та здійснення професійно-управлінської діяльності (особистісну, навчальну, навчально-професійну, ціннісну та управлінську). Розроблено діагностичний інструментарій, у тому числі авторські методики, для дослідження рівня розвитку компетенцій студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності та організаційно- психологічних чинників їхнього розвитку. У результаті емпіричного дослідження показано недостатній рівень розвитку професійно-управлінських компетенцій студентів технічних університетів. Виокремлено типи студентів технічних університетів за рівнем розвитку в них професійно-управлінських компетенцій. Здійснено аналіз зв’язку між типами студентів за рівнем розвитку в них професійно- управлінських компетенцій та організаційно-психологічними чинниками, які стосуються макрорівня (особливості діяльності технічних університетів), мезорівня (особливості діяльності студентської групи), мікрорівня (характеристики студентів). Проаналізовано психолого-організаційні умови психологічної підготовки студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. Представлено зміст, структуру та результати впровадження навчального курсу та програму психологічного консультування студентів, які спрямовані на розвиток компетенцій для здійснення професійно-управлінської діяльності. Визначено, що ефективність психологічної підготовки студентів забезпечується самоефективним підходом та когнітивно-поведінковим методом. Гіпотези, що були висунуті на початку дисертаційного дослідження, знайшли своє підтвердження в ході емпіричного дослідження. Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ) |